toetsen van mijn telefoon doen raar

ik heb een sony ericson vivaz geloof ik
maar ik kom er net achter dat de toetsen het niet doen zoals ze het zouden moeten doen het symbool knopje geeft helemaal geen reactie meer en de cijfers zitten ook niet meer waar ze horen en ik wil graag weten hoe ik dit goed kan krijgen

Toegevoegd na 1 minuut:
mijn telefoon heeft een qwerty toetsenbord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Mogelijk zit er stof of vuil achter, dan moet je je telefoon even uitzetten, openmaken en schoonmaken onder de toetsen. Je kunt ook even teruggaan naar de winkel.