Kan ik mijn Iphone-abbonnement verlengen bij T-mobile komende januari en dan dus de nieuwe Iphone 4g krijgen?

Ik vraag me dit af gezien het feit dat vodafone de iphone 4g gaat verkopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ja dat kan, alhoewel afhankelijk van je abonnement. Het abonnement kan je natuurlijhk aanpassen met name als dat in januari afloopt. Je kan ook kijken naar een voordelige aanbieding van een andere profider. Je hebt nu nog tijd genoeg om nummerbehoud te regelen. Waarschijnlijk kan je dan al eerder beschikken over het nieuwe toestel. In de telefoonwinkel kunnen ze je vakkundig voorlichten over welk abonnement je moet nemen. Neem een paar oude facturen mee om je belgedrag te laten afstemmen op je nieuwe abonnement.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan gewoon T-Mobile en Vodafone gaan dit toestel voeren. KPN heeft zich teruggetrokken omdat ze te veel geld aan Apple af moesten dragen.

Ondanks de cappaciteitsproblemen van de afgelopen maanden denk ik toch dat je met T-Mobile beter af bent en dat je daar lekker moet blijven.

Diensten als visual voicemail bijvoorbeeld, zullen in het netwerk van Vodafone nog lang niet gaan werken.

Toegevoegd na 3 dagen:
Vodafone gaat dit toestel niet actief in de markt inzetten!!!! Doen ze nu ok niet met de 3g. Apple gaat de Nederlandse toestellen alleen aan TM leveren. Vodafone levert de toestellen via parallelimport, uit andere landen waar Vodafone wel de rechten heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jou was zou ik gewoon de klantenservice bellen :) Of naar een tmobile winkel gaan.

Trouwens, ik vroeg in de winkel naar de 4G en T-Mobile vertelde dat die nog lang niet op de markt komt. Dat was een maand of 2 / 3 geleden.

Toegevoegd na 28 seconden:
Maar als ik jou was zou ik dus gewoon eventjes de klantenservice bellen of naar de winkel gaan. :)