Waarom moet ik voor een klacht telefoonkosten betalen ?

Ik heb een klacht bij mijn provider Ben. Waarom moet ik € 0,35 p/m betalen voor mijn klacht bij de klantenservice. (0900 nummer) Ik kan namelijk in "mijn persoonlijke pagina" mijn voicemail niet uitzetten. Ik betaal aan de bakker toch ook geen kosten voor een klacht omdat ik oud brood heb gekocht !

Weet jij het antwoord?

/2500

Die 35 cent wordt geheven om te zorgen dat mensen iets minder snel de helpdesk bellen, bijvoorbeeld door zelf even na te denken en het probleen zelf op te lossen. Vaak heb je de neiging om impulsief (eventueel boos) te bellen, maar door die drempel wacht je even, en valt je zelf soms de oplossing al in. Als het echt nodig is de helpdesk te bellen, en het kost een wat groter bedrag, of het is evedent een probleem van de provider, is de provider vaak wel bereid de kosten op zich te nemen. (Mijn ervaring met Ziggo).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100