Hoe krijg je meer gb op je iphone 4s?

Ik heb al mijn apps en al mijn foto's verwijderd maar ik moet een update doen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
9 jaar geleden
kan niet
paulus811
9 jaar geleden
fijne reactie, erg waardevol Ritsuka....not.
Ritsuka
9 jaar geleden
dat kan gewoon niet, je koopt een iPhone met een bepaald aantal GB aan opslag, en dat kun je niet uitbreiden. Je kunt niet meer GB krijgen, zoals de vraagsteller graag wil. Wat is er mis met mijn reactie, dat zeg ik toch gewoon?
paulus811
9 jaar geleden
Als je zo zeker van je zaak bent, waarom geef je dit dan niet als antwoord? En er zijn wel degelijk mogelijkheden, dus zelfs als zou je antwoord geven, dan was het nog fout ook. Wel eens gehoord van de gratis 5gb cloud opslag van Apple? Dat is opslag waar je gebruik van kunt maken op de Apple servers en dienst doet als ' virtuele' extra opslagcapaciteit.
Ritsuka
9 jaar geleden
het komt op mij over alsof je defensief reageert, ik gaf gewoon een simpele reactie
Ritsuka
9 jaar geleden
ik zie jouw antwoord over de cloud niet staan, anders had ik mogelijk een plusje kunnen geven
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@paulus... Aan je icloud heb je helemaal niets als het om een update gaat. Dat moet je beschikbare werkgeheugen voldoende zijn op je telefoon zelf. Dus de reactie van Riks klopt gewoon.
paulus811
9 jaar geleden
Realdeal, waar is jouw ongetwijfeld zeer briljante antwoord?
paulus811
9 jaar geleden
Dat je 'kan niet' als briljant antwoord beschouwt zegt mij genoeg....
Ritsuka
9 jaar geleden
het is een reactie, geen antwoord. En ik mis nog steeds jouw antwoord paulus
paulus811
9 jaar geleden
Ios is te installeren op een iphone 4s of nieuwer. Er is geen beperking gemeld vwb de opslagcapaciteit. Door videos, fotos en muziek tijdelijk in de cloud op te slaan krijg je opslag vrij op de phone zelf. Vervolgens installeer je ios 8 en zet je de bestanden terug. Op cnet.com vind je een stuk waarin wordt uitgelegd hoe je de iphone met draadloze en draagbare opslag verbindt. Opslag zit dan niet IN de telefoon, maar us altijd beschikbaar zolang je de opslag bij je hebt.
paulus811
9 jaar geleden
Hier de link naar cnet http://www.cnet.com/how-to/how-to-add-more-storage-to-an-ios-device/
paulus811
9 jaar geleden
Realdeal, dat is het wel. Als het vour jou niet goed genoeg s, is dat wat mij betreft prima.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Paulus811?
Is dat dan via app store of hoe doe je dat dan?
paulus811
9 jaar geleden
Hi Kellytjee, je gaat naar instellingen, daar klik je op 'icloud'. Met je apple account heb je 5 gb gratis, 20gb kost 99 cent per maand. In de icloud instellingen kun je aangeven wat je wilt synchroniseren.

Antwoorden (1)

Ik denk dat je de update naar IOS8 wil uitvoeren maar na het verwijderen van je apps en foto's nog steeds niet de benodigde ruimte hebt. Maar het vrijmaken van geheugen is niet nodig om de update te draaien!

Bron: Algemeen Dagblad, zaterdag 20 September 2014 (niet online beschikbaar)

Maar er is een makkelijke oplossing om dat te omzeilen, zegt Arnoud Wokke van Tweakers. ,,Sluit je smartphone aan op de computer, haal de update binnen via iTunes op je computer en installeer die vervolgens op je telefoon. Dan heb je dat extra geheugen niet nodig. Ouderwets, maar het werkt.''