Ik heb een abonement kan ik dan meedoen met belspelletjes(tiende beller) zonder kosten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een abonnement waarop?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op mijn telefoon met onbeperkte sms'jes maar kost dat geld als ik dan zo sms'je stuur?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zal staan in de voorwaarden van het spel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zon bundel geld alleen voor smsen naar 10 cijferige mobiele nummers. Smsen naar 4 cijferige nummers kost bijna altijd geld
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, de kosten van 0900 nummers en belspelletjes betaal je gewoon de extra kosten, die staan altijd vermeld en dat is niet goedkoop. (bijvoorbeeld 1,00 per ontvangen bericht + mobiele kosten, die mobiele kosten heb je dan misschien niet, maar die ene euro betaal je gewoon)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In België zijn de belspelletjes sinds 18/01/2011 niet meer op tv gekomen. reden? Iemand die geregeld te zien was voor de belspelletjes was eigenlijk undercover voor een ander programma (basta, van woestijnvis). Die dan alles uit de doeken deed, zo maakten de mannen van Basta een eigen rekenmachine voor de onmogelijke rekenopgaven die je altijd zag op tv. opvallend cijfer 1 op 6 van hun rekenopgaven hadden de bedenkers zelf niet correct :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Degenen die die belspelletjes organiseren willen geld verdienen en liefst zoveel mogelijk. Dus het antwoord is nee, je kunt geen abonnement nemen op wat dan ook om gratis met die belspelletjes Overigens, in Nederland zijn die belspelletjes toch al jaren ook niet meer op tv?

Antwoorden (2)

Nee, dat kan niet. De kosten die de belspelletjes vragen worden dan op de factuur gezet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
die belspelletjes zijn verzonnen om geld te verdienen, dus je moet er extra aan betalen. En de kans dat je de 10de bent is klein, dus bedenk je goed voor je er aan begint
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1/10 kans. Er zijn spelletjes waar je een heel stuk minder kans hebt.