zijn er hoesjes voor de samsung galaxy s4 value edition i9515?

de hoesjes van de s4 i9505 passen net niet omdat de value edition iets dikker is door de leren achterkant en de metalen zijkanten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

ja cker! gewoon die van samsung dan heb je een hele nieuwe achterkant! super handig! ook zijn er siliconen hoesjes voor de s4 die daar ook om heen passen maar die vind ik niet zo mooi... gewoon gaan voor die van samsung!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke ik zal ff kijken, maar ik had een hoesje gehaald die voor een normale s4 is, en omdat ze allebei even groot zijn dacht ik dat die ook wel paste maar de value edition is iets dikker waardoor die net niet paste.
zijn die van samsung ook voor de value edition of alleen voor de normale?