Waar kan ik mobiel internet per MB / GB kopen?

Dus geen abonnement, en ook zonder dat het (binnen een maand) verloopt.
Zodat ik internet kan gebruiken wanneer ik wil, en dus alleen betaal wanneer ik het gebruik.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meestal heeft je provider zo'n aanbieding voor prepaidkaartjes, weet niet juist welke provider je hebt maar zou op hun site gaan alle providers hebben zeker een aanbieding voor een internetbundel bij de meeste is het wel zo dat het een maand geldig is en dan vervalt en je dient dan opnieuw een internetbundel te kopen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, precies! Dat is bij mijn provider dus ook dat het na een maand vervalt. Dat vind ik veel te snel, dan kan je bijna net zo goed een abbo nemen!

Het beste antwoord

ik heb bij de action zo'n 6á7 maanden geleden voor €10,00 'n prepaid simkaart met telefoonnummer en internet gekocht.
inmiddels doet het tel nr niet meer (ik had hem moeten opwaarderen volgens 'n ingesproken dames stem maar bewust niet gedaan) maar internet nog steeds

Toegevoegd na 1 dag:
aanbiedingsprijs €5,- gelijk weer een meegenomen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee weet ik zo niet, maar dat was voor mij ook niet van belang
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar weet je dan wel hoeveel MB je ervoor kreeg? En of het na een tijdje verloopt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
weet ik niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik was vandaag bij action en zag daar weer zo'n sim kaart van provider lebera 1gb en 10€ beltegoed in de aanbieding
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
voor hoeveel dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
€5,-

Andere antwoorden (1)

In het verleden heb ik het gedaan via http://prepaidinternet.nl/mobiel/. Erg handige en overzichtelijke site!