hoelang duurt het voordat je je telefoon binnen hebt die je had besteld?

ik heb een paar dagen geleden een iphone bestelt maar daar stond niet bij hoelang het zou duren tot ik hem binnen zou krijgen maar mijn vraag is nu: hoelang duurt het normaal bij een telefoonbestelling?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
3.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar heb je hem besteld?

Antwoorden (6)

De vraag is waar je het hebt besteld en of de telefoon al beschikbaar is. Gemiddeld is een bestelling binnen 5 werkdagen binnen. Check anders je mail met je bestelling nog even goed na!

Misschien heb je nog track&trace code gehad. Hiermee kun je je bestelling ook volgen. check mijn bron.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal, bij mij, hooguit drie dagen.
Maar het hangt er natuurlijk van af waar je besteld hebt,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat hangt ervan af waar je hem hebt besteld, heb je hem bijvoorbeeld op internet bij een bedrijf besteld die in het buitenland zit? dan kan het al langer duren als een bedrijf in nederland. meestal staat het er ook bij vermeld als je een product vermeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hangt toch echt af waar je het besteld. Meestal binnen werkdagen en soms voor een bepaalde tijd besteld, morgen in huis.
11 jaar geleden
Ik zou contact met ze opnemen. Vaak staat dit er wel bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hangt af waar je hem hebt besteld. Ik heb 4werkdagen moeten wachten op mijn gsm. Staat het nergens op de factuur?