Als je een telefoon koopt die NIET simlockvrij is, er zit een vodafone prepaid bij, kan je dan je blyk sim er in doen? Omdat dit via vodafone gaat...

Ik wil namelijk een samsung galaxy ace aanschaffen, maar deze is voor mij te duur om simlockvrij te kopen. Ik heb nu een simlockvrije telefoon met een blyk prepaid. Ik dacht, omdat blyk via het vodafone netwerk gaat, dat als ik een telefoon met simlock van vodafone koop, ik mijn blyk sim er in kan doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Moet kunnen toch? Ik kon wel gewoon vodafone ruilen voor een andere vodafone, dus moet dit ook wel lukken. Als je je simkaart erin doet en er niets gebeurd maakt dat niet uit, je telefoon gaat niet stuk dus kun je het gewoon proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk ook wel dat het kan, maar ik heb de telefoon nog niet gekocht. Ik kan het dus niet uit proberen en ik wil het graag zeker weten. Ik stel de vraag wel even aan blyk. Maar toch bedankt!
dat gaat niet werken - ook al is Blyk onderdeel van Vodafone
misschien is dit iets voor je - toestel gratis
sowieso beter toestel dan de ACE
betere batterij / camera ed
doe nummeroverstap omdat je toch prepaid hebt
ben je klaar voor €21 met 300 Mb - is genoeg voor onderweg en als je thuis WiFi hebt

http://www.gsmtopdeal.nl/product/samsung-galaxy-s-plus-black-2/?TRANSID=831001000&m4n_aid=22956

https://directsales.superdeal.nl/metro/details/1990/samsung_galaxy_s_plus_zwart