Hoe installeer je apps op een SD kaart?

Ik heb een Samsung Galaxy Ace, waar een 8 GB SD kaart in zit, die vrijwel leeg is. Hoe download ik een app op die SD?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik heb ook een Samsung Galaxy Ace gehad, maar helaas viel hier bij mij weinig aan te doen. Ik ben hiermee ook naar een telefoonwinkel geweest, en hij zei dat dit een van de grote nadelen is van een Samsung Galaxy Ace, omdat er weinig ruimte op de interne schijf staat, en er op een of andere manier niet veel op een SD kaart gezet kan worden. Waarom dat was, weet ik ook niet precies, maar het zou kunnen dat er toch een manier voor is. Wat eventueel wel zou kunnen helpen, is een app te installeren die sommige apps over kan zetten naar de SD kaart (zoek in de Google Play Store op: SD card transfer), maar bij mij heeft dit ook niet geholpen. Om nog betere uitleg te krijgen, zou ik toch naar een telefoonwinkel gaan.
Succes verder!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb uiteindelijk maar een nieuwe mobiel gekocht, omdat ik erachter kwam dat je antwoord inderdaad klopte :)

Andere antwoorden (1)

via taakbeheer naar gedownloade apps gaan en dan op de app klikken die je naar de sd wilt hebben en dan op verplaatsen naar sd kaart klikken!