Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je de iphone 6 bestellen op de amerikaanse apple site en hem dan toch in belgie laten leveren, dan moet ik niet wachten tot 26 september?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
770

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat kan ja. Daarvoor heb je pakketdoorstuurdiensten.

Voorbeelden hiervan zijn Borderlinx en Borderfree.

Let op: Je betaalt hoogstwaarschijnlijk wel importbelasting over het toestel. En je hebt de GSM-versie van het toestel nodig ipv CDMA. Dus je kunt hem beter uit de UK halen.

Toegevoegd na 28 minuten:
Ik heb beide voorbeelden met succes gebruikt. Beide malen voor een iPhone.

Toegevoegd na 30 minuten:
Het lijkt erop dat de iPhone 6 alle netwerken in één aankan, maar ik zou het toch even nazoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt :) frankrijk of duitsland lijkt me het beste beide zijn ook pre-order vanaf vrijdag, ik koop gewoon iphone 6 64gb heb zelf sim kaart, in amrika kun je met contracten werken maar in europa moet je volgens mij altyd zelf sim kopen dus geen gevaar lijkt me
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toch moet je opletten dat je geen CDMA toeste bestelt dat GSM-netwerken niet aankan. Vaak wordt hierover meteen op iphoneclub.nl veel gediscussieerd en zoekt iemand het allemaal even uit.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding