kan je de iphone 6 bestellen op de amerikaanse apple site en hem dan toch in belgie laten leveren, dan moet ik niet wachten tot 26 september?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat kan ja. Daarvoor heb je pakketdoorstuurdiensten.

Voorbeelden hiervan zijn Borderlinx en Borderfree.

Let op: Je betaalt hoogstwaarschijnlijk wel importbelasting over het toestel. En je hebt de GSM-versie van het toestel nodig ipv CDMA. Dus je kunt hem beter uit de UK halen.

Toegevoegd na 28 minuten:
Ik heb beide voorbeelden met succes gebruikt. Beide malen voor een iPhone.

Toegevoegd na 30 minuten:
Het lijkt erop dat de iPhone 6 alle netwerken in één aankan, maar ik zou het toch even nazoeken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt :) frankrijk of duitsland lijkt me het beste beide zijn ook pre-order vanaf vrijdag, ik koop gewoon iphone 6 64gb heb zelf sim kaart, in amrika kun je met contracten werken maar in europa moet je volgens mij altyd zelf sim kopen dus geen gevaar lijkt me
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toch moet je opletten dat je geen CDMA toeste bestelt dat GSM-netwerken niet aankan. Vaak wordt hierover meteen op iphoneclub.nl veel gediscussieerd en zoekt iemand het allemaal even uit.