Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn beltegoed weer laten deblokkeren??

Ik heb 2 a 3 weken terug beltegoed opgewaardeerd bij Vodafone via mijn ouders rekening. Nu krijg ik een bericht dat de betaling mislukt is en dat ik 1200 moet bellen tot dan is mijn beltegoed geblokkeerd. Maar ik kan 1200 niet bellen omdat alles geblokkeerd is!! Op moment van opwaarderen was er niks mis met de betaling zeiden mun ouders. Maar wat moet ik nu doen, want ik heb mijn mobiel toch wel nodig????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Vodafone bellen en jouw probleem uitleggen. Zij kunnen je verder helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is toch wel een andere telefoon in huis? Huistelefoon, mobiel van jouw ouders...
Je moet naar de winkel. Daar de situatie uitleggen en vragen of ze het (ter plekke) voor je op kunnen lossen. Als je met je eigen toestel niet kunt bellen en van huis uit ook niet, dan zit er niks anders op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Chayen 19, ik begrijp dat dit heel vervelend voor je is. Een moderne meid kan niet leven zonder haar telefoon, toch? Maar..............jij kent vast nog wel een andere meid die ook een telefoon heeft. Mag je niet even met haar telefoon naar 1200 bellen, zodat je het aan Vodafone kunt uitleggen. Als je niet doet, dan blijft je telefoon geblokkeerd. Het opwaarderen is mislukt blijkbaar, dus dat heeft je ouders ook geen geld gekost. Als je ze vraagt om het opnieuw te betalen, dan zal dat vast geen probleem zijn voor ze. Bespreek dit zo snel mogelijk met Vodafone en ik hoop voor je dat je dan weer snel kan bellen. Succes :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding