Is het mogelijk om telefoontjes met een afgeschermd nummer te blokkeren? Zo ja hoe:)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Activeren Anonieme Beller Blokkeren:
- u neemt de telefoon op
- u toets *33* en wacht op de oproeptoon
- de service is nu geactiveerd

Uitschakelen Anonieme Beller Blokkeren:
- u neemt de telefoon op
- u toets #33# en wacht op de oproeptoon
- de service is nu uitgeschakeld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet je wel aangesloten zijn bij optibel. En het werkt alleen voor je vaste (via breedband) lijn, niet voor je mobiel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou en.
Het is een antwoord op de vraag en over een mobiel wordt niet gerapt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou en? Hm, ik maar denken dat het aardig is om antwoorden te geven die werkelijk behulpzaam zijn in plaats van puntjesvoer uit te braken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kon niets aardigs ontdekken in je reactie, dan alleen commentaar. Maar ik ga er meteen van uit dat dit aan mij ligt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heb je helemaal gelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had het antwoord meer gewaardeerd als het alleen voor een kpn lijn was, optibel ken ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je voor het compliment! Ik zal er voortaan rekening mee houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt niet altijd aan jou Wildelely. Ik heb een keer ook een ellenlange dicusssie met SuzyQ gehad. Was wel amusant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, ze heeft te veel punten gehaald en denkt nu iets te weten. Ze heeft wel een leuk koppie overigens.