Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de fijnste/beste BlackBerry?

Ik wil een BlackBerry, ja ik weet dat ze snel vast lopen enzovoorts , maar toch, wat ik de beste/fijnste blackberry?Ook kwa toetsen enzo. En waar is het abonnement het beste en het goedkoopste? En dan bedoel ik ook alles er in met blackberry internet enzo.

Toegevoegd na 55 minuten:
Oké welke mobiel raden jullie dan wel aan? Die fijn is en snel internet heeft,goed geluid en goeie foto camera en snel is. En ik wil sowieso geen Iphone!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
802

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De beste Blackberry van dit moment is de Bold 9900. Deze telefoon lijkt een model te worden waardoor Blackberry uit het negatieve nieuws komt. Ik heb deze telefoon gezien voor EUR 918 in 2 jaar. In dit abonnement zitten dan 300 minuten en 500 MB.

Blackberry pingen hoef je het trouwens niet voor te doen, whatsapp werkt beter en is gratis. Bij Blackberry betaal je altijd extra voor je blackberry pakket.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik raad het je nogmaals af om een blackberry te kopen, maar als je er dan toch 1 wil kopen zou ik de BB Torch kopen, omdat hij kleiner is en met touchscreen, wat het beste abonnement is weet ik niet, dat zou je op internet moeten zoeken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat raad je dan aan?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding