kan mijn abonnement in een simlockvrije blackberry?

Ik heb een abonnement met onbeperkt internet. Ik zou graag een blackberry willen maar kan mijn abonnement in die blackberry? Want je hebt ook nog ping, moet je daar dan apart voor betalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Om te kunnen internetten op je Blackberry moet je perse een Blackberry-abonnement hebben. Zonder dit abonnement kun je met je Blackberry alleen bellen en sms-en
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja je abonnement met onbeperkt internet kan zonder meer overgezet in een blackberry door simpelweg SIM kaart over te zetten.
Wat het pingen betreft zie Bron vermelding.
Het gaat ook via het internet dus dat kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan als de blackberry simlock vrij is. Ping weet ik niet precies maar volgensmij ois het grotendeels gratis