Kan je iPhone wel trillen terwijl hij op stil staat als je gebeld wordt?

Ik zet m'n iPhone het liefst op stil, maar dan mis ik al m'n belletjes. Is er een manier om hem te laten trillen als hij belt als het schuifje naar beneden staat. Ik hoef namelijk geen geluid van appjes maar ik wil wel kunnen opnemen als ik gebeld wordt. Ik heb een iPhone 7.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K
dudemeister
6 jaar geleden
ja
instellingen
-stukkie zakken -
Horen en voelen:
Trillen bij belsinaal - schuifje aan of uit
Trillen bij geluid uit - schuifje op groen = aan

Antwoorden (1)

dudemeister
ja
instellingen
-stukkie zakken -
Horen en voelen:
Trillen bij belsinaal - schuifje aan of uit
Trillen bij geluid uit - schuifje op groen = aan