ik wil graag een 100mb blox, weet een van jullie misschien of je met 100 mb genoeg hebt om een maand lang te whatsappen en twitter enzo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Mijn ervaring met de vodafone 100 mb blox is dat ik er persoonlijk niet genoeg aan heb. Voor alleen Whatsapp is het erg goed te doen (whatsapp gebruikt nauwelijks wat), maar Facebook slurpt behoorlijk wat data.

Je kunt het gewoon proberen, en een app op je telefoon installeren die het mobiele datagebruik bijhoudt. (Voor Android vind ik 3G watchdog wel een goede).

Ik raad blox echter niet aan, omdat 100 mb toch weinig is. Kijk anders eens op de site van *bliep (www.bliep.nl). Dan heb je voor 50 cent per dag (ongeveer 15 euro per maand), onbeperkt internet en onbeperkt sms.

Succes!