Hoe jailbreak ik Iphone 3G 4.2.1 (8C148) firmware 05.15.04 ? Heb al geprobeerd met greenpoison maar hij pakt hem niet als ik hem in DFU zet.

Als ik hem in DFU zet volgens greenpois0n dan zit mijn tel daarin vast en greenpois0n zegt steeds try again. Tel moet ik dan weer helemaal resetten en herstellen via itunes anders werkt hij niet meer.. En dan resetten & herstellen gaat veel tijd in zitten...Bij de vorige eigenaar zat er al een break en unlock op ben wel afhankelijk van die unlock weet helaas niet of dit software matig is of niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Probeer eens de jailbreak van redsnow(die werkt beter).

Dit had ik ook met mijn iPod. Gewoon in DFU modus laten als Greenpoison retry zegt en dan Greenpoison afsluiten en weer opnieuw opstarten(als je op Windows Vista of 7 werkt met Administrator rechten, rechtermuisknop op Greenpoison logootje).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet je iphone eerst helemaal uitzetten en dan de instructies van greenpoison volgen

Dan moet het wel werken.