hoe kan in printen vanaf me telefoon?

Hi,
Ik heb een klein probleempje ik heb een HTC one m8 een ik wil graag vanaf me telefoon afdrukken maar ik kan alleen kiezen uit Google cloudprinter ?
Is er geen optie om op een normale printer te printen ? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (1)

Via de cloudprinter kan ik gewoon printen, maar ik heb ook aparte software van canon voor wifi printen. Cloudprinter stuurt het keurig door naar mijn printer, die het vervolgens afdrukt. Welke printer heb je? In de handleiding vind je vaak hoe je de opdrachten kan versturen van je telefoon naar je printer. Heb je geen wifi printer, dan zou je t naar een print server kunnen sturen. In de google play store vind je meer apps om documenten te printen, maar als je geen printer hebt met cloudprinter ondersteunjng en de printerfabrikant heeft geen app beachikbaar gesteld dan wordt t lastig.

Toegevoegd na 54 seconden:
Excuus voor de typo's, ik typ vanaf mijn mobiel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een hp printer . Maar op mijn vorige telefoon (iPhone 4) kon ik kiezen uit cloud en gwn printer. Maar ik moet dus een aparte software downloaden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, maar vermoedelijk werkt je printer ook cloudprinter van Google. Helaas moet je echt meer informatie om je van een goed antwoord te kunnen voorzien. Een merk zegt niet zoveel, met een type kan je opzoeken welke apps de printer wel en niet ondersteunt...