Ik heb bij kruidvat een Hi beltegoed kaart gekocht, maar ik heb telford kan ik deze beltegoed kaart ook gebruiken op mijn telford sim kaart?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

nee helaas dat gaat niet lukken het zijn 2 verschillende providers ondanks dat ze wel allebij onder kpn vallen en het kpn netwerk gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee helaas, je kunt proberen m te verkopen aan een bekende die wel Hi heeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zo snek mogelijk terug gaan naar de desbetreffende winkel. Ik werk zelf bij het kruidvat en eigenlijk mogen we die kaarten niet innemen maar het komt ook wel eens voor dat een medewerker een fout maakt.
Ga even terug naar de winkel en leg je probleem uit, wellicht dat zij je kaart kunnen inruilen tegen de goede.