waarom start mijn telefoon niet op en kan ik hem niet opladen?

zo op eens werd ik wakker en wou ik mijn telefoon(Android, Galaxy S3 mini) op laden omdat hij nog 17% had. ik zette hem in de lader en ging iets anders doen(normale ochtend dus). ik keek een poos later weer en hij was nog maar 13% terwijl hij zij dat hij aan het opladen was(bliksempje bij t batterij tekentje). hij bleef maar leeg gaan en heb in die tijd veel verschillende laders gebruikt(gewone laders en via computer enz). heb een poos geleden nog nieuwe accu gekocht dus neem aan dat het niet daar aan ligt. nu is hij uit en gaat hij niet meer aan en laat hij niet op!!

mvg siro

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Breng hem terug naar waar je je mobiel hebt gekocht , of ga naar de samsung website