Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een abo op mijn iphone maar mijn iphone is kapot kan ik die dan in een samsung galaxy s3 doen?

de simkaart en de telefoon zijn alle 2 van HollandsNieuwe

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
614
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan moet je naar de winkel van je provider gaan, en dan uw vraag daar stellen. Ik heb een vriendin, met een abonnement. Ze had een snellere telefoon nodig, maar ze had een abonnement van 2 jaar afgesloten, terwijl het nog maar een jaar geleden was dat ze haar abonnement afgesloten had. Ze kon een nieuw abonnement afsluiten met een nieuwe telefoon. Als u dat doet, dan weet je zeker dat alles goed zit. Hoe dan ook, ik probeer uit te leggen dat het mogelijk is om een nieuw abonnement af te sluiten terwijl het oude nog loopt. Als u een nieuw abonnement afsluit, dan wordt het oude afgesloten natuurlijk.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

het kan zowieso bij een samsung die simlockvrij is, maar waarschijnlijk ook bij een samsung waar hollandsnieuwe simlock op zit.

heb dat in verleden iig zo ervaren met telefoons van vodafone en t-mobile
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding