Hoe kan ik apps op mijn SD kaart zetten of geheugen van mijn SD kaart naar mijn telefoon verplaatsen? (Samsung Galaxy Gio)

Ik heb ontzettend weinig geheugen in mijn telefoon, maar op mijn SD heb ik nog heel veel geheugen.
Sommige apps kan ik niet verplaatsen naar mijn SD, hoe kan ik dit wél mogelijk maken?
En kan ik geheugen van mijn SD naar telefoon verplaatsen? Zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (2)

Sommige apps vereisen dat je ze op je interne geheugen installeert bijvoorbeeld bij whatsapp, de reden hiervan is dat als je bijvoorbeeld om een of andere reden de sd kaart zal verwijderen dat je niet als je gegevens kwijt bent,je zal dus helaas wat interne apps of muziek naar je sd kaart (indien mogelijk) moeten verplaatsen TIP: zet je muziek en filmpjes allemaal op je sd kaart dit bespaard ruimte
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het probleem is dat ik die niet kán verplaatsen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ze verplaatsen door je toestel bijvoorbeeld te rooten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt daarom heb ik je ook advies gegeven in de laatste zin,veel meer dan een ander toestel met meer intern geheugen of rooten zoals hierboven is er niet te doen.
Als je je telefoon aansluit op de PC, dan kun je al je media naar de externe schijf verplaatsen. Dit is mogelijk voor elke telefoon. Apps daarentegen moeten vaak op de interne schijf (telefoon) opgeslagen worden. Ga naar instellingen -> Apps en daar zie je welke apps verplaatst kunnen worden naar de SD en welke alleen op de telefoon zelf kunnen draaien. Je zult waarschijnlijk zien dat er maar enkele apps verplaatst kunnen worden , of helemaal géén.

Dus media verplaatsen naar SD-kaart om ruimte te besparen/creëren