Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je de contract gegevens wijzigen bij t-mobile?

Toen ik de mobiel kocht zijn de gegevens op naam van mij vader gezet. Maar hoe kan ik dit weer op mijn eigen naam zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dat kan alleen als je er voor betaald, je kunt wel het adres enzo aanpassen, maar om de naam aan te passen moet je 10 euro betalen.
Had ik laatst opgezocht, want ik zit met dezelfde situatie.

Toegevoegd na 59 seconden:
Ow, het is 15 euro zelf, het heet contractovername, informatie staat hier: http://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/overstappen/contractovername

Toegevoegd na 3 minuten:
En opgespaarde tegoeden en belminuten vervallen trouwens als je dit doet.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan niet alleen de vader dit doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja. Degene op wiens naam het contract staat moet het overdragen. Dus de vader moet dat doen. Misschien slimmer/goedkoper om het contract dat nu loopt na afloop op te zeggen en een nieuw contract op eigen naam afsluiten?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing