hoe komt het dat mijn blackberry niet oplaad als ik hem vast pak terwijl die aan de op lader zit? en als ik hem weer neer leg doet hij het weer.

altijd als ik mijn bb aan de lader doe ( gewoon een bb op lader ) dan diet ie het alleen als ik hem neerleg op iets rechts en als ik hem vast heb dan doet ie het niet!
hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het kan zijn dat u kabelte een inwendige breuk heeft, dat kan u controleren door eraan te bewegen. Vervangen is de oplossing.
Een andere reden kan zijn dat er slecht contakt is tss de connector en de print van uw bb, door uw toestel vast te houden en aan de stekker te bewegen kan u ook dit nazien.
Hier kan enkel een technieker oplossing brengen want die moet opnieuw gesoldeerd worden.