Hoe wordt beoordeeld dat een telefoon open is geweest?

Mijn telefoon is kapot, na 8 maanden, viel hij ineens uit. Garantie zou je denken. De reparateur heeft beoordeeld dat dit buiten de garantie valt aangezien hij open is geweest. Hoe kunnen ze dat zien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Er zit meestal een verzegeling op één van de schroefjes waarmee je de telefoon verder demonteert dan nodig is voor plaatsen sim en batterij.
Tevens zitten er stickertjes in die op water reageren zodat ze weten of water de oorzaak van een defect is.