Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn iPhone uit mijn hoedje zonder dat mijn IPhone beschadigt?

Ik heb een hoedje gekocht bij de action voor mijn iPhone 4s alleen nu heb ik een ander hoesje en krijg ik mijn iPhone niet meer uit mijn oude hoeje, ik kan 1 hoek ( links boven ) een beetje omhoog krijgen. Maar hoe krijg ik mijn iPhone uit het hoesje zonden dat mijn iPhone beschadigt??

Toegevoegd na 11 minuten:
Sorry ik weet niet hoe ik de titel kan veranderen maar ik bedoel hoesje ipv hoedje

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
3.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
van welk materiaal zijn de hoedjes? sorry, hoesjes?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je het oude hoesje niet meer wil gebruiken kun je rustig veel kracht zetten op de rand van het hoesje (aan de punten is het makkelijkste). Druk dan de rand van het hoesje over de punt van de iPhone, hierna kun je het hoesje van de iPhone schuiven. Afhankelijk van het materiaal waarvan het hoesje is kun je het aan een rand ook voorzichtig insnijden of inknippen waarna je het hoesje "los scheurt"

Zolang je geen scherpe voorwerpen gebruikt (mes, schroevendraaier etc.) zul je de iPhone niet snel beschadigen. Het glas van de bovenzijde breekt of krast niet zo snel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding