Hoe komt het dat ik mij Wi-Fi op mijn telefoon 20 keer aan en uit moet zetten voordat ik verbinding heb?

Als ik mijn Wi-Fi aan zet op mijn telefoon geeft mijn telefoon wel aan dat hij een verbinding heeft. Als ik dan probeer om Facebook te laden, blijft hij maar eindeloos laden. Ik moet het dan een paar keer aan en uit zetten waarna mijn telefoon wel verbinding heeft. Soms heeft hij meteen al verbinding en soms moet ik het wel 20 keer aan en uit zetten. Iedereen bij ons in huis heeft het probleem, dus het zal niet aan mijn telefoon liggen neem ik aan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

3 stappen:
Router opnieuw opstarten (stroom eraf, paar seconden wachten en weer erop)
Even een ander kanaal proberen, je kunt zien welk kanaal vrij is met de android app wifi analyzer.
Als dat niet werkt kun je de router resetten.