Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je gratis van iPhone naar iPhone sms'en in buitenland?

Van mijn vriend hoorde ik dat je via een iPhone gratis kan sms'en naar een andere iPhone in Nederland. Maar nu vraag ik mij af , als ik nou in het buitenland zit kan ik dan ook gratis sms'en naar een iPhone in Nederland?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
7.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het maakt niet uit welk merk of type telefoon je hebt: gratis SMS'en kan niet.

Het enige dat mogelijk (en gratis) is, is om een chat-app te installeren op je smartphone en dan via WiFi te chatten (bijvoorbeeld via een access point bij je thuis of bij de MacDonalds oid).

SMS maakt gebruik van het netwerk van je mobiele telefoonprovider en dat kost altijd geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dit is mogelijk via iMessage. Je maakt gewoon een sms aan,maar je 3G of wifi moet dan wel aanstaan. Want anders wordt het verzonden als een normale sms. Je stuurt in feite naar iemand anders zijn mailadres,maar dit komt dan bij je berichten te staan( het wordt meestal aangetoond in het blauw: iMessage en groen:sms betalend). Zie link voor verdere info!
Hopelijk heb je er iets aan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding