Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik nadat mijn gsmabonnement al ruim is afgelopen gewoon overstappen naar andere provider ?

Had 2 jaar Hi deze is afgelopen begin mei, maar bel nog steeds met Hi, is dit dan stilzwijgend verlengd door hun , neem aan dat ik gewoon over kan stappen aangezien mijn 2 jr abo reeds is afgelopen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
675

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Opzeggen en verlengen
Uw Hi abonnement kunt u eenvoudig verlengen bij Typhone.nl. Hiermee profiteert u van superscherpe aanbiedingen en gratis een nieuwe gsm of een hoge korting op de aanschafprijs. U kunt al verlengen vanaf 2 maanden voor afloop van uw contract. Opzeggen kunt u schriftelijk doen of door te bellen met 1200 en kan vanaf 1 maand voor afloop van uw contract. Doet u niets? Dan zal Hi uw abonnement telkens stilzwijgend verlengen met 1 maand en de bijbehorende opzegtermijn is ook 1 maand.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Je status van je huidige abonnement is nu overneembaar. Je kunt dus naar een eventuele nieuwe provider gaan en daar een abonnement afsluiten. Vaak regelen zij dan de overname van je telefoonnummer e.d. Je kunt natuurlijk ook je abonnement verlengen bij Hi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding