Kan je bij de vodafone winkel een iPhone 5s simkaart kopen?

De allerkleinste simkaart is dat gewoon te koop in de vodafone winkel?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja hoor, die verkopen ze wel in de Vodafone-winkel.
Als je je oude sim kaart wilt behouden knippen ze 'm voor je om naar een Nano-sim.
En je kunt ook gewoon eentje aanschaffen :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, dit is mogelijk. Als je al klant bent van Vodafone zullen ze of je simkaart om zetten naar een micro-SIM, of ze zullen je SIMkaart naar een Micro knippen.

Als je nog geen klant bent, kan je ook gewoon een micro simkaart kopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze hebben deze op voorraad in de winkel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je hoeft hem niet te kopen ze kunnen hem klein knippen voor je.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In tegenstelling tot de antwoorden hierboven, heb je geen microsim, maar een nano-simkaart nodig voor de iPhone 5S. Deze kun je inderdaad aanschaffen in de Vodafone winkel, er wordt enkel een klein bedrag (laatste keer dat ik het deed was het 14 euro dacht ik) in rekening gebracht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja hoor, die verkopen ze wel in de Vodafone-winkel.
Als je je oude sim kaart wilt behouden knippen ze 'm voor je om naar een Nano-sim.
En je kunt ook gewoon eentje aanschaffen :)