Maakt niet uit. Als je hem uit hebt staan, zal je telefoon hooguit ietsje sneller oplader. Het verschil zal zo klein zijn dat je er vrijwel niets van merkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan, omdat je anders niet gebeld kunt worden, geen berichten kunt ontvangen en in een noodgeval niet snel kunt bellen. En daar heb je hem nu juist voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk uit, echter baseer ik dit op mijn oude telefoon zo een 6 a 7 jaar terug. Het was een Sony Ericsson, als ik die aan had staan en hem op ging laden gaf hij aan "snelladen". Als ik hem aan de oplader deed terwijl hij uit stond gaf hij enkel aan "laden".

Met de snellaad functie was de batterij snel vol maar ook weer sneller leeg.
Met de normale laadfunctie deed hij er langer over om vol te worden, maar kon ik ook langer met de batterij doen.

Dit kan echter zwaar achterhaald zijn, technologie gaat snel..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit maakt tegenwoordig niets meer uit! Vroeger kon de kwaliteit van de batterij minder worden door het op te laten terwijl je mobiel aan staat. Tegenwoordig kunnen de batterijen hier goed tegen.