Kun je Proximus nummer overzetten naar viking mobile?

Ik heb nu Proximus (Pay&Go) en vraag me af als ik een Viking Mobile kaart aanvraag of ik mijn gsm-nummer kan overzetten naar deze kaart?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Alle GSM-operatoren zijn wettelijk verplicht om gratis uw huidige nummer over te nemen/dragen als u een nieuw gsm-abonnement of herlaadkaart bestelt. Tegenwoordig is veranderen van GSM-operator heel erg eenvoudig geworden. Alles is online aan te vragen, de sim-kaarten en toegangscodes worden u allemaal gratis via de post geleverd binnen 24h. U kan bovendien altijd uw huidige gsm-nummer gratis behouden.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Moet ik dan geen verbrekingskosten betalen bij Pay&Go (proximus)?
fremar
9 jaar geleden
dit zou kunnen maar ben niet zeker,hangt waarschijnlijk van uw contract af(wanneer het o.a vervalt)
fremar
9 jaar geleden
Lees hier eens:http://www.zdnet.be/telecom/143787/wanneer-en-hoe-mag-je-je-abonnement-opzeggen-/
fremar
9 jaar geleden
http://www.zdnet.be/telecom/143787/wanneer-en-hoe-mag-je-je-abonnement-opzeggen-/