een ping die er staat maar er niet is?

Ik heb een blackberry en in het hoekje staat sinds een paar weken dat ik een ping heb,
maar als ik kijk dan staat hij er niet, ik heb al overal gezocht maar het gaat niet weg,
andere pings komen wel gewoon aan,
een vriendin van me had dit ook maar dat ging gewoon weg doordat ze hem opnieuw opstartee en de batterij eruit haalde,
dit heb ik ookal geprobeerd maar het werkte niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

ik ben geen blackberry gebruiker maar ik neem aan dat je je blackberry op een of andere manier wel kan resetten, dat zou het probleem moeten oplossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je bij ping bent dat je dan even op het blackberry knopje drukt misschien staat er "alle gesprekken beëindigen. Als het goed is heb ik het zo een keertje weg gekregen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt dan een bericht weg geklikt voordat je hem aangeklikt ( geopend) hebt. Je zou dus even iedereen in je lijst kunnen aanklikken en wat typen en weer weg klikken. Dit zou je probleem op moeten lossen. Als je niet zo erg veel contact personen in je lijst hebt dan is dat zo gebeurd . Een andere oplossing is om je Blackberry messenger te updaten via appworld. Als je de nieuwste versie al hebt dan krijg je de mogelijkheid om deze te vervangen voor dezelfde versie. Ook dan is je probleem opgelost en zal je geen wolkje meer in beeld hebben.