Is zorgeloos internet mogelijk bij Vodafone in Frankrijk?

Hallo,

Ik ga een week op vakantie in Parijs en nu is het plan om daar een prepaid simkaart te kopen met daarop zorgeloos internet.

Nu is mijn vraag, hebben ze zoiets in Frankrijk, zoals we dat in Nederland kennen? (Simkaartje los kopen, beltegoed opzetten, bloks aansluiten en gaan.. ?)

En bestaat Vodafone daar, en beiden zei dit aan of kan ik beter een andere provider kiezen?

Mijn toestel is simlock vrij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (3)

'Geen vodafone, wel orange, voor 10 euro heb je 200 MB
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Parijs heb je bijna overal gratis Wi-Fi, dus als je mobiel Wi-Fi heeft, net als de iPhone en iPod touch, of met een laptop, kun je daar overal gratis op Internet! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan via Oranje. Zorgeloos internetten