Kan ik mijn retrica foto's opslaan op mijn sd-kaart?

Ik heb de app gedownload voor android, maar ik kan 'm niet opslaan, wegens gebrek aan ruimte op interne opslag.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het gaat om te weinig MB om een foto te kunnen opslaan, dus wat je net zei, dan kan je wat apps of foto's wissen.
Bijvoorbeeld apps die je helemaal niet gebruikt kun je wissen. Maar als je dat niet wil weg hebben en alles wil behouden kun je ook naar instellingen gaan, dan naar applicaties beheren dan selecteer je een app waarvan je het geheugen gaat wissen.
Bijvoorbeeld de gegevens van internet, dus wat je allemaal hebt opgezocht kan je verwijderen, krijg je ook meer MB van. Ik hoop dat ik je goed genoeg heb geholpen.

Antwoorden (1)

Als het gaat om te weinig MB om een foto te kunnen opslaan, dus wat je net zei, dan kan je wat apps of foto’s wissen.
Bijvoorbeeld apps die je helemaal niet gebruikt kun je wissen.

Maar als je dat niet wil weg hebben en alles wil behouden kun je ook naar instellingen gaan, dan naar applicaties beheren dan selecteer je een app waarvan je het geheugen gaat wissen.
Bijvoorbeeld de gegevens van internet, dus wat je allemaal hebt opgezocht kan je verwijderen, krijg je ook meer MB van.

Ik hoop dat ik je goed genoeg heb geholpen.