Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn retrica foto's opslaan op mijn sd-kaart?

Ik heb de app gedownload voor android, maar ik kan 'm niet opslaan, wegens gebrek aan ruimte op interne opslag.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
859
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het gaat om te weinig MB om een foto te kunnen opslaan, dus wat je net zei, dan kan je wat apps of foto's wissen.
Bijvoorbeeld apps die je helemaal niet gebruikt kun je wissen. Maar als je dat niet wil weg hebben en alles wil behouden kun je ook naar instellingen gaan, dan naar applicaties beheren dan selecteer je een app waarvan je het geheugen gaat wissen.
Bijvoorbeeld de gegevens van internet, dus wat je allemaal hebt opgezocht kan je verwijderen, krijg je ook meer MB van. Ik hoop dat ik je goed genoeg heb geholpen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als het gaat om te weinig MB om een foto te kunnen opslaan, dus wat je net zei, dan kan je wat apps of foto’s wissen.
Bijvoorbeeld apps die je helemaal niet gebruikt kun je wissen.

Maar als je dat niet wil weg hebben en alles wil behouden kun je ook naar instellingen gaan, dan naar applicaties beheren dan selecteer je een app waarvan je het geheugen gaat wissen.
Bijvoorbeeld de gegevens van internet, dus wat je allemaal hebt opgezocht kan je verwijderen, krijg je ook meer MB van.

Ik hoop dat ik je goed genoeg heb geholpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding