Hoe kan ik een cocoon 400 dect telefoon aanmelden?

Ik heb geen handleiding en kan dat ook niet vinden op internet.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik kan met menu aanmeld selecteren
Dan Ok
Ik zie staan;
BS 1 2 3 4
Ik zie dat 1 knippert

(BS = volgens mij basis station en de nummers voor de aan te melden telefoons)
Al ik op Ok klik gebeur er niets.

Wat te doen? Je hulp is meer dan welkom!

Toegevoegd na 13 minuten:
Na klikken op Ok blijft hij "auto" knipperen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.gebruikershandleiding.com/download1.asp?download_id=273644&s=4a41cb2a9c2a0b9c38bf86df36eeb2fe&t=11-5-2014%2015:02:15

Het beste antwoord

Bij reacties heb ik de download link naar de volledige handleiding gezet. (*.pdf)

6. GEBRUIK VAN MEERDERE HANDSETS6.1. EEN BIJKOMENDE HANDSET REGISTRERENU kan nieuwe handsets toevoegen aan het basistoestel op voorwaarde dat deze
handsets met het DECT-GAP-protocol werken.
Het basistoestel kan maximaal met vijf handsets werken. Als u reeds vijf handsets
heeft en u er meer wilt toevoegen of een toestel wilt vervangen, moet u eerst een
handset wissen en het nieuwe vervolgens toevoegen.Om een handset te kunnen registreren, moet het basistoestel eerst in de speciale
registratiemodus worden gezet:
Eerst zet u het basistoestel in de registratiemodus, daarna start u de procedure bij
de nieuwe handset:1. Houd de Paging-toets van het basistoestel 6 seconden lang ingedrukt.2. Het basistoestel geeft dan een pieptoon. Het basistoestel is nu klaar om een nieuwe handset te registreren. Na het indrukken van de knop heeft u 90
seconden tijd om een nieuwe handset te registreren.Als de bijkomende handset een Cocoon 400 is3. Open het menu met een druk op MENU.
4. Selecteer REGISTER (AANMELD).
5. Druk op OK.
6. Voer het nummer van een basistoestel in (1 tot 4). Nummers die knipperenzijn reeds in gebruik op andere DECT-basistoestellen.7. Druk op OK.
8. Voer de PIN-code van het basistoestel in (standaard: 0000).
9. Als de handset het basistoestel heeft gelokaliseerd, wordt het identificatie-nummer van het basistoestel getoond. De registratie bij het basistoestel
bevestigt u met een druk op OK. Stoppen is mogelijk met een druk op de
toets .10. Als de handset het basistoestel niet lokaliseert, keert het na enkele secondenautomatisch terug naar de standbymodus. Probeer het nogmaals door het
nummer van het basistoestel te wijzigen en te controleren of er zich in de
omgeving geen interferentiebronnen bevinden. Ga dichter bij het basistoestel
staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super ik heb het oude toestel via ons nieuwe basisstation kunnen aanmelden. Dankjewl!