Ik moet een keuze maken uit 2 gsm's: de Samsung Jet S800 en de Nokia 6700 Slide; wie heeft ervaring met één van deze gsm's en helpt me kiezen?

ik vertrouw die vergelijkingsites nl. niet zo...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik vind het een lastige keuze. Beide gsm's zien er mooi uit en beide merken zijn goed. Het Nokia menu is net even wat makkelijker dan die van de Samsung.
Waar ik alleen een hekel aan heb is de slide. Ik vind dat dit snel kapot gaat en daar heb je bij de Samsung geen last van. Dat zou voor mij een reden zijn om geen Nokia te kiezen.

Overigens heb switch ik regelmatig van gsm en heb ervaring met beide merken en zijn beiden goed.
De enige reden waarvoor ik dus voor de Samsung zou kiezen is omdat ik een slide kwetsbaar vind en slechte ervaringen mee heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb de Jet en ben er tevreden over.Kwaliteit van het geluid en beeld is goed.Alleen het synchroniseren lukt niet,maar in de winkel hebben ze me verteld dat dit aan de provider ligt.Die ondersteunt dat niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je een iphone koopt zit je altijd goed :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is niet de vrraag ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies -
zelf heb ik goede ervaringen met nokia, ik zou voor de nokia gaan. Duidelijke menu structuur, nokia is gespecialiseerd in mobieltjes, samsung op meerdere vlakken.