Iphone 4s mijn internet gaat héél snel op en mijn batterij is in 1 keer heel snel leeg iemand een idee?

Mijn iphone 4s is sinds laatst ik alle apps heb ge-update is gaat mijn internet snel op mijn batterij snel leeg en hij is 'vaak warm.

Ik sluit altijd wel alle apps af ik schuif ze dan weg.
maar verder gaat mijn batterij leeg en binnen 2 dagen al 500 mb internet gebruikt van 1500mb en normaal heb ik na een maand nog geen 750mb ervan gebruikt.

heeft iemand aub een idee.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Het lijkt erop dat je je apps inderdaad uit hebt staan, maar ze in de achtergrond toch doorgaan. Dit kun je uitzetten door naar
Instellingen>Algemeen>Ververs apps op achtergrond te gaan. Je kunt hier kiezen om alle apps op je achtergrond uit te zetten(waardoor ze geen MB's in de achtergrond zullen gebruiken wat nu wel gebeurt) of je kunt app voor app bekijken of je wilt dat ze in de achtergrond doorgaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi,
Je kan proberen wat genius zei. Je kan ook je iphone aan en uit zetten. Dit werkt meestal ook. Als dit niet werkt kan je batterij aan vervanging toe zijn