Hoe kan ik een tel.nr blokkeren heb prepaid kpn?

Word steeds gebeld en gesmst hoe kan ik dat tel.nr blokkeren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (2)

Als je een Samsung smartphone heb lukt het zo:

Ga naar instellingen - omroepen - omroep weigeren - lijst voor automatisch weigeren -nieuw - dan het nummer invullen wat geblokkeerd moet worden en dan is het goed
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
KPN kan je helaas daarbij niet helpen. Behalve als je er voor kiest om gratis je mobiele nummer te laten wijzigen. Bel daarvoor gratis de Klantenservice via 1200.

Je kunt wel zelf maatregelen nemen, zoals bijvoorbeeld het nummer te laten blokkeren via je toestelinstellingen. Dit kan bij elk toestel weer anders zijn. Kijk daarvoor in de handleiding van je toestel.

Toegevoegd na 2 minuten:
Word je anoniem gebeld dan kan KPN je soms helpen bij overlast. Maar niet altijd zijn de oproepen traceerbaar.

Toegevoegd na 5 minuten:
Stalking
Als iemand je voortdurend belt, smst en/of berichten stuurt terwijl je aangeeft dat je dit niet wilt, dan is dit stalking. Stalken is strafbaar. Zie de bron voor mogelijkheden om daar iets aan te doen.