7 september komen nieuwe iphones uit, wat betekent dat voor de prijzen?

Mijn iPhone 4s is vandaag overleden en ik vroeg me af of ik beter kan wachten tot volgende week als de nieuwe iPhones uitkomen, krijg ik dan meer iPhone voor mijn geld? Ik wilde niet het nieuwste van het nieuwste en alleen duurste

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel niet het nieuwste van het nieuwste en het duurste van het duurste; een 5s voor 400eur zou prima zijn

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Vaak dalen de prijzen van de oudere modellen een kleine honderd € na introductie van een nieuw model bij Apple . Tot nu toe vaak wel maar ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De prijzen nu:
iPhone 6 Plus 16GB: €800
iPhone 6 16GB: €700

De prijzen wanneer de iPhone 6s en iPhone 6s Plus uitkomen:
iPhone 6s Plus 16GB: €800
iPhone 6s 16GB: €700
iPhone 6 Plus 16GB: €700
iPhone 6 16GB: €600

Elk opstapje in geheugen is €100 erbij.
Dus als je de iPhone 6s neemt is 64GB €800 en 128GB is €900

Dit is zeker, omdat dit elk jaar gebeurt.

Toegevoegd na 1 minuut:
De iPhone 5s word mogelijk in 8GB geïntroduceerd voor €400/€500