Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

whatsapp geschiedenis lezen met welke programma?

ik kan de geschiedenis niet lezen ik krijg allemaal rare letters...hoe zou dit wel kunnen heb alles op sd staan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
687

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat is helaas niet meer mogelijk om het tot het origineel te krijgen, als je Whatsapp nu wel met normale letters krijgt is het hoogstwaarschijnlijk een fout waar al iets aan is gedaan, maar niet hersteld is in de geschiedenis etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je de geschiedenis van een whats app gesprek wil terug kijken kun je naar boven scrollen en via het kopje info naar mail gesprek.
Toen ik dat ooit eens had gedaan krijg ik een mail met als bijlage het gesprek van de afgelopen maand. In een kladblok bestand. Niet leesbare tekens zijn vaak emoticons maar ook kun je de gehele tekst selecteren en het in een ander lettertype zetten.
Mocht dit ook niet werken zou ik het bestand proberen te openen op een andere computer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding