whatsapp geschiedenis lezen met welke programma?

ik kan de geschiedenis niet lezen ik krijg allemaal rare letters...hoe zou dit wel kunnen heb alles op sd staan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dat is helaas niet meer mogelijk om het tot het origineel te krijgen, als je Whatsapp nu wel met normale letters krijgt is het hoogstwaarschijnlijk een fout waar al iets aan is gedaan, maar niet hersteld is in de geschiedenis etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je de geschiedenis van een whats app gesprek wil terug kijken kun je naar boven scrollen en via het kopje info naar mail gesprek.
Toen ik dat ooit eens had gedaan krijg ik een mail met als bijlage het gesprek van de afgelopen maand. In een kladblok bestand. Niet leesbare tekens zijn vaak emoticons maar ook kun je de gehele tekst selecteren en het in een ander lettertype zetten.
Mocht dit ook niet werken zou ik het bestand proberen te openen op een andere computer.