Welke mobiel voldoet aan mijn eisen?

Ik wil een mobiel met qwerty toetsenbord, niet al te klein scherm,
whatsapp moet er MAKKELIJK op te zijn installeren.
liefst ook touchscreen.
prijs tussen de 0.00 en 200.00euro.

Toegevoegd na 37 minuten:
Binnen de 200euro!!

Toegevoegd na 56 minuten:
qwerty toetsenbord=knopjes, dus niet op het tochscreen!

Toegevoegd na 12 uur:
hij moet bij de belcompanie of de phonehouse te koop zijn.

Toegevoegd na 13 uur:
Ik koop geen tweedehanse mobielen.
Ik koop geen via webshops!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt er moet een apart qwerty toetsenbord zijn (fysieke knoppen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is een bb torch niet een stuk duurder dan 200euro? En zoiezo ik heb een bb curve gehad, maar ik kon alleen niet aan het besturing systeem. Android dee het altijd goed bij mij. Kan alléén niks vinden net daarop ook nog een android.
Maar misschien kennen jullie er nog een.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry voor de typ fouten. onderaan staat ergens NET dat moet moet worden MET.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bb = een dure grap
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blackberrys zijn echt niet duur, rond de 500 euro, dat is voor een smartphone een redelijke prijs maar voor een blackbery eigenlijk wel te duur ja.

Antwoorden (5)

Blackberry Curve 8520. Dat is dan geen touch screen, maar het heeft wel de overige eisen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iphone. Groot scherm en whatsapp is makkelijk te installeren. Alleen geen querty maar voor de rest goede telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan is samsung galaxy ACE het beste touchscreen whatsapp gratis en heel makkelijk te installeren en niet heel erg kleine scherm ik heb hem zelf ook echt een heel goed ding maar als ik vragen mag wat is querty? heb niet echt veel verstand van die dingen allemaal maar weet wel dat samsung galaxy wel een hele fijne telfoon is maar je moet wel ACE hebben goeie ervaring mee en die kost 200 euro tenminste daar heb ik hem voor gekocht .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar is ie ook bij de phonehouse of belcompanie te koop?
Heb jij hem bij een webshop gekocht (belsimpel)? Of heb je hem in een lokale winkel gekocht (phonehouse)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel met qwerty toetsenbord z‘on toeteenboerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toetsenbord met van die knopjes erop dus geen toestsenbord op het touchscreen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tik eens de eerste 6 letters van je toetsenbord en verbaas je zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overigens zijn de meeste virtuele toestenborden ook gewoon qwerty toetsenborden. Dus alleen mobiels en oude smartphones hebben geen qwerty, daar moet je drie/vier keer drukken voor sommige letters.
De nieuwste HTC chacha, hoewel ik hier niet de losse prijs van weet, voldoet verder wel aan je eisen. ook heb je de HTC Desire Z, welke via marktplaats onder de 200 euro wel te vinden is (goed zoeken, je budget is wel laag voor telefoon incl. qwerty en whatsapp). Blackberry's zijn ook goed, maar je hebt hiervoor een speciaal internet abonnement voor nodig (of je moet handig zijn met software). Motorola droid is ook zeker in je budget (2e hands 100-150 euro)

kijk ook nog even naar mijn bron!

Toegevoegd na 14 uur:
als toevoeging op je extra eisen: ga even langs bij de winkels! zo moeilijk is het toch niet.. is daar gelijk personeel dat je vragen kan beantwoorden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nokia c3 ; qwery toetsenbord, whatsapp, msn, wi-fi, maar geen touchscreen hij is volgens mij €110,- een koopje !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb ik ook goed na gekeken (youtube), maar vind het besturingsysteem erg onhandig.