Wanneer is je internet nou echt op en hoeveel kan je met 400MB?

Ik zoek een nieuwe mobiel en dit lijkt mij een goede. (Zie link) Ik heb alleen een vraagje; Wat kan je allemaal met 400MB internet? Is dat genoeg voor gemiddeld verbruik? En wat gebeurt er als je 400MB op is? Ik heb namelijk gelezen dat je internet langzamer wordt maar dat je niet extra hoeft te betalen. Hoe zit dit allemaal?
http://www.gsmtopdeal.nl/product/samsung-galaxy-ace-black-2/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
4K

Antwoorden (3)

Je Internet is nooit op, als je over je bundel gaat, moet je (meer) bijbetalen of het wordt langzamer. Dit hangt helemaal van je abootje af. Wat je kan doen met 400 Mb/maand kan je hier ongeveer zien als je dat met 400 vermenigvuldigd:

http://www.hi.nl/PrePay/Wat-kan-ik-met-1-MB-1.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je vraagt wat je "allemaal" kan met 400 Mb internet.
Nou, ik kan je verzekeren dat dat niet veel is als dat het quotum per maand is.
Ik ben zelf begonnen met een 500 Mb abo via Vodafone maar die bleek met een week verstookt te zijn. En dan doe je niks bijzonders... krantje lezen op de laptop, wat social media enz. 'n appje downloaden.

Vooral streaming media is een slokop. (Youtube, streaming audio luisteren)

Ik heb nu een 2 Gig abo en dat dekt voor 'n maand ruimschoots de behoefte.

De lijstjes die verschillende telecomproviders geven omtrent het verbruik zijn gebaseerd op theoretisch internet content. 'n Gemiddelde site tegenwoordig met veel plaatjes en bewegende reclames vergen aanzienlijk meer dan de aangegeven 0.5 Mb per pagina.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gemiddeld internetgebruik is 193 MB per maand. Met 400 MB internet kun je heel veel. Ik gebruik zelf nog geen 100 MB per maand. Zorg er voor dat je altijd op wi-fi zit als het mogelijk is. Dan is een abonnement met 200 MB internet in principe voldoende. Een duidelijk overzicht van hoeveel data activiteiten op internet kosten: http://www.simonlyabonnementmetinternet.nl/component/content/article/21-gemiddeld-internet-verbruik-in-een-sim-only-abonnement-met-internet

Het internet wordt alleen langzamer als je een abonnement neemt met onbeperkt internet (t-mobile). Dit is niet van toepassing op het telefoonabonnement in jouw link.