waarom opent mijn play store het niet?

Ik weet dat er hier over al heel veel vragen zijn gesteld. Maar na al die antwoorden hebben gelezen werkt mijn play store het nog steeds niet. Ik heb een samsung galaxy S4 mini. Als ik op mijn play store aanklik valt hij direct weer weg. Ik weet niet meer wat ik moet doen.
Dit heb ik al geprobeerd;

- telefoon opnieuw opstarten
- gegevens gewist van app
- app gedwongen gestopt
- app aan en uit gezet

Ik weet het niet meer, als je het wel weet zet het dan aub hieronder!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik had dat ook, t slimste is om al uw gegevens van uw telefoon te halen en hem een harde reset te geven