Mijn iphone 4 camara doet het niet meer. Wat nu?

Hallo mensen,

Vandaag wou ik een aantal foto's maken met mijn iphone 4. Maar wanneer ik op het camara icoontje klik, gaat de camara zich automatisch sluiten als het ware. Weet iemand hoe ik mijn camara weer goed kan laten werken, zonder dat hij steeds sluit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Helemaal uit zetten dus even dood . Dan weer opstarten (denk aan je sim code ) nog niet :( heb je nog wel genoeg geheugen ? Gooi er wat foto's uit of op de cloud , nee :( Oei !! Maak een kopie op je iTunes . Heb je nog garantie ? , of heb je den verzekering dat is makkelijk dan . Nee ? Dan naar zo'n reparatie winkeltje . Ps ik had het zelfde gelukkig verzekering werk . Mijn zoon had ook zo iets geen garantie of verzekering Tmobille zei geen rep mogelijk of ruil toestel iets van 350€ :( toen nr rep winkel 40€ klaar :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u wel! Hij doet het weer! Heb inderdaad mijn iphone opnieuw opgestart en nu doet hij het perfect! Echt bedankt!

Andere antwoorden (2)

Oplaten sturen naar apple als volledig resetten naar fabrieksinstellingen niet werkt.. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm okee dank u wel!
Een heel stuk foto's verwijderen. Want als je je camera opstart laad ie een paar seconden om de foto's te laden. Waarschijnlijk heb je teveel foto's op je iphone.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er tot nu toe ongeveer 20 op staan. Heb vorige week de rest op pc gezet. Maar mijn camara doet het nu weer. Alsnog bedankt!