Bestaan er prepaid sims waar het beltegoed onbeperkt houdbaar blijft?

Dus die je niet dwingen om elk (half) jaar beltegoed te kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
9 jaar geleden
volgens mij heeft die van mij dat (T-mobile)
je moet alleen minstens 1x in de 6 maanden een keer gebeld of smsen om te bewijzen dat je nummer nog actief is (zoiets)
ronron1212
9 jaar geleden
Bij de meeste providers is je bel te goed 1 jaar geldig. Daarna moet je opwaarderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hm... ik zal de kleine lettertjes eens lezen van T-mobile...

Het beste antwoord

De meeste providers zetten een 'houdbaarheidsdatum' op de beltegoeden om er zeker van te zijn dat de betreffende klant ook echt klant blijft en beltegoeden blijft kopen. Dus waarschijnlijk zijn er geen providers zonder zo een 'houdbaarheidsdatum'