Heeft Telfort een goede dekking (bereik)?

Ik wil graag een sim only abbonement nemen bij Telfort. Nu wou ik weten of je goed bereik hebt met Telfort, ik hoorde dat Telfort draait op het KPN netwerkt betekent dat, dat je net zo'n dekking hebt als KPN klanten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (5)

Ik heb zelf geen ervaring met Telfort, maar vrienden van mij klagen altijd dat Telfort heel slecht bereik heeft.
Waar ik bijvoorbeeld de hele dag bereik had op Koningsdag, hadden die vrienden dat niet. Wat ik dan wel vreemd vindt is dat ik KPN heb, en jij aangeeft dat Telfort op KPN netwerk draait, dat zou in mijn ogen moeten inhouden dat het inderdaad hetzelfde bereik geeft.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als Telfort-abonnee kan ik zeggen dat ik heel tevreden ben met de dekking. Telfort draait inderdaad op het netwerk van KPN en heeft dezelfde dekking.
9 jaar geleden
De dekking van Telfort is in principe gelijk aan die van KPN. Echter zitten Tenfort-klanten wel op een achtergestelde prioriteit. Wanneer het druk is krijgen KPN-klanten voorrang, net als Hi-klanten. Op drukke plaatsen (bijv. het voetbalstadion) kan het dus lastig zijn.

Maar kijk gewoon naar waar jij vaak komt, en zoek op de site van de providers die je overweegt een dekkingskaart. Deze hebben ze allemaal. Dan weet je of je wel of geen goed bereik hebt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik zelf heb ook telfort en heb totaal geen problemen ermee ik heb gewoon overal bereik dus jij waarschijnlijk ook!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit kun je heel makkelijk zien op hun dekkingskaart: http://firl.tk/j5Eni
Telfort gebruikt het netwerk van KPN, dus de dekking is het zelfde.