Waar Prepaid tegoed simyo inzien?

Ik ben een prepaid van simyo maar waar kan ik het tegoed vinden? De app heb ik op mijn telefoon en gister heb ik gebeld maar kan nergens vinden hoeveel tegoed ik nog heb op de app.

Toegevoegd na 13 uur:
Kan ik prepaid tegoed op de app ook inzien ( iPhone iOS )?

9 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Je kunt gewoon inloggen via internet op je eigen Mijn Simyo account. https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/MijnSimyo

Daar vind je ook je beltegoed en kun je diverse zaken instellen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Er is ook een App waar je een overzicht hebt van je maandelijkse kosten. https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.simyo.mijnsimyo

Het is wel mogelijk dat je verbruik van gisteren nog niet volledig is bijgewerkt. Er staat een datum en tijdstip tot wanneer je tegoed is bijgewerkt.

Toegevoegd na 13 uur:
Voor de app werkt men nog aan meer functies. Blijkbaar is de App nu nog vooral gericht op Belbundels en minder op Prepaid: "Heb je Simyo Prepaid? Log in op Mijn Simyo om je verbruik en kosten te zien."
Dus voor Prepaid op internet inloggen voor je tegoed.

Toegevoegd na 13 uur:
Bij de beschrijving van de app staat ook vermeld:
Voor wie is deze app?

De Mijn Simyo app is voor alle klanten van Simyo met een abonnement. Deze app is NIET geschikt voor Prepaid gebruikers.