Kan ik een nieuwe iPhone 5c omruilen voor een andere kleur?

Ik heb bij marktplaats een nieuwe iPhone 5c gekocht, maar ik wil toch liever een andere kleur... Kan ik deze bij Apple omruilen voor een andere kleur?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meestal heb je toch een paar dagen de tijd om hem om te ruilen.
En je kan er altijd een hoesje omheen doen.

Antwoorden (3)

Nee dat kan niet. Er zal echter na verloop van tijd wel een monteur komen die gaat handelen in behuizingen in div. kleuren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt hem misschien ook op Marktplaats zetten en vragen of iemand met je wilt ruilen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan er natuurlijk ook een slim cover overheen doen (dun plastic hoesje) in een andere kleur er zijn er genoeg.